UNIWEB s.r.o. vám vytvoří www stránky na míru

Reklama

UNIWEB s.r.o. vám vytvoří www stránky na míru

Reklama

UNIWEB s.r.o. vám vytvoří www stránky na míru

Reklama

4 tipy na zlepšení erekce svépomocí

4 tipy na zlepšení erekce svépomocí
25.11.2022
4 tipy na zlepšení erekce svépomocí

Muži si na erekci potrpí, protože ji berou jako nějaký symbol mužnosti. S přibývajícím věkem čím dál častěji pociťují problémy s erekcí. Nejsou to však pouze starší muži, ale s poruchami erekce se mohou setkat i muži v mladém věku.

Ne vždy jsou problémy s erekcí trvalé, ale i tak dokážou muže potrápit jak fyzicky, tak i psychicky. V případě dočasných problémů s erekcí, si můžete pomoci níže uvedenými tipy. Pokud jsou však poruchy erekce trvalejší, je vhodné navštívit lékaře, jelikož za nimi mohou stát i vážnější zdravotní problémy.

1. Potraviny na zlepšení erekce

Je velmi známo, že strava ovlivňuje naše zdraví. Podobně je to i s erekcí. Jak se k tělu chováme, tak se nám to postupem času vrací. Svou sexuální výkonnost a erekci můžete podpořit mnoha potravinami.

Díky živinám z různých druhů ovoce, zeleniny a luštěninám, je možně podpořit penis o lepší průtok krve, což následně vede k lepší a tvrdší erekci. Potravin na zlepšení erekce je skutečně poměrně hodně, ale dostupnost u některých je komplikovanější nebo hodně nákladná. My si představíme ty neznámější.

  • Česnek – skvělá potravina, která je blahodárná pro testosteron a má vliv na erekci. Snižuje také krevní tlak a zvyšuje průtok krve.

  • Mandle – jsou bohatým zdrojem aminokyselin argininu, jejich účinky ovlivňují cévy a podporují krevní oběh. Díky tomu dochází ke zvýšení libida.

  • Špenát – je velmi kvalitní zdroj oxidu dusného, pomáhá zvyšovat hladinu testosteronu, což vede opět k delší a pevnější erekci. Potravina, která je velmi dostupná. Nejlepší variantou je čerstvý špenát, ne mražený.

  • Avokádo – velmi známe afrodiziakum, má blahodárné účinky na erekci i sexuální výkonnost.

  • Granátové jablko – má pozitivní vliv na kardiovaskulární zdraví a na zlepšení erekce. Snižuje krevní tlak v arteriích, čímž se následně zlepšuje průtok krve.

  • Ústřice – kdo by neznal sílu ústřic. Zřejmě jedna z nejznámějších afrodiziakálních potravin na sexuální výkonnost a erekci.

2. Přípravky na zlepšení erekce

Poměrně oblíbená metoda na zlepšení erekce, pokud chcete něco šetrnějšího než je Viagra, která je pouze na lékařský předpis, pak jsou prášky na erekci bez předpisu skvělou volbou. Nebudeme tvrdit, že se jedná o zázračné léky na erekci, které vše vyřeší, bohužel, takové neexistují.

Pokud muže trápí problémy s erekcí dlouhodobě a nijak se to nezlepšuje, je vhodné navštívit lékaře, jako je urolog. Poměrně často se stává, že dlouhodobé poruchy erekce způsobují jiné a vážnější nemoci.

Pokud však někoho trápí občasné problémy s erekcí nebo chce podpořit svou sexuální výkonnost, jsou vhodné právě zmíněné přípravky neboli prášky na erekci v podobě doplňků stravy. Jaké doplňky stravy na erekci se nabízí a jaká je jejich účinnost se dozvíte v online srovnávači.

3. Bylinky na zlepšení erekce

Bylinky na erekci jsou úzce spojeny, právě již výše zmíněnými přípravky v podobě doplňků stravy. Aby mohly být takové doplňky stravy prodávané, musí obsahovat složení z přírodních látek, extraktů a minerálů.

Právě z bylinek jsou doplňky stravy na erekci vyráběny. Pokud máte rádi bylinky a čaje, můžete si takový přípravek na erekci sestavit sami nebo uvařit ve formě čaje. Avšak, musíte myslet i na to, že nic se nemá přehánět, proto nepřekračujte maximální denní dávku vámi vybrané bylinky.

Vyznat se v bylinkách není vůbec snadné, navíc jejich užití nemusí být pro každého chutné. Pokud hledáte přírodní a snadnou cestu, jak si s erekcí pomoci a chcete k tomu využít bylinky, není nic jednoduššího než si zakoupit nějaký z osvědčených přírodních přípravků na erekci.

Veškeré bylinky, extrakty, minerály jsou uloženy například v jedné tobolce, kapsli či prášku, který se užívá denně nebo těsně před výkonem.

4. Zdravý životní styl a pohyb

Tohle téma je omíláno neustále. Zdravý životní styl a správné zdravé stravování, je základním pilířem pro dlouhověkost, ale i pro správné fungování organismu a samotnou erekci. Ano, nebereme v potaz nehody, které mohou život značně zkrátit.

Když se vysloví, zdravý životní styl, představí si většina lidí nabušené kulturisty, kteří drží drastické diety a nemají na sobě skoro ani deko tuku. Nebo mají představu o dietě takovou, že přestanou jíst, či jedí dlouhodobě například jablko (skutečně taková dieta existuje). Tohle, skutečně zdravé není.

O tom, jak jíst zdravěji a být pohybově aktivnější, nejde popsat v několika řádcích. Přesto bychom se drželi pár osvědčených, obecných pravidel.

  • Aktivní pohyb – Pod aktivním pohybem si mnoho lidí představí, že musíte jít do posilovny a začít zvedat železa. Nemusíte, do aktivního pohybu se berou dlouhé procházky, turistika, jízda na kole, běhání, skákání přes švihadlo, plavání, skupinové cvičení, jóga, tenis, trampolíny, aj. Dnes se nabízí opravdu nepřeberné množství, jak začít žít aktivněji. Nestačí mít bohužel jen náročnou práci, tělo si na takový pohyb časem zvykne a spíše nás poté pracovní činnosti likvidují (záda, klouby, kolena). Sami si musíte najít něco, co vás naplňuje. Ne každý preferujeme to stejné.

  • Jíst pravidelně – Základem pro zdravý organismus je stravování. Je to jako palivo u auta. Pokud palivo nebudete pravidelně doplňovat a nebude kvalitní, zřejmě auto dlouho nebude dobře sloužit. Mnoho lidí, má velké prodlevy mezi jídly, což vede následně k přejídání a nadváze. Tohle je téma, které opět nevyjde na pár řádků, doporučujeme si o tom přečíst více informací. Pro začátek postačí, když budete jíst, co 3 až 4 hodiny. Od 18 hodiny je lepší jíst méně sacharidová jídla a vynechat konzumaci ovoce.

  • Zdravější jídelníček – Opět, ten jídelníček. Abychom vám předali, co nejvíce tipů, v krátkých vysvětlivkách, musíme jídelníček opět zmínit. Zamyslete se nad ním, nebo si napište, co přes den sníte. Zapisujte si každý den, alespoň jeden celý týden. Poté se buď sami zamyslete, zda jíte zdravě nebo se spojte s nějakým výživovým poradcem, kterých je dnes poměrně dost.

  • Omezit cukry – Budeme se opakovat, ale opět jde o rozsáhlejší téma, které nelze rozebrat v pár větách. Ve zkratce, vyvarujte se rychlým cukrům, v podobě sladkostí, slazených nápojů, přidávání bílého cukru, apod. Pokud máte chutě na sladké, raději si dejte ovoce, které obsahuje cukry, ale ne ty laicky zvané „nezdravé“.

  • Vynechat fastfoody – V neposlední řadě nemůžeme opomenout oblíbené fastfoody. Čím dal více lidí si hoduje v KFC a „Mekáči“ buď kvůli chuti nebo kvůli dětem. Dopřejte si něco dobrého, ale vyhraňte si na takové „prasácké žraní“, pouze jeden den v týdnu. Návštěva fastfoodu by měla být výjimečná, ne pravidelná.

Závěrem k možnostem, jak zlepšit erekci

Nelze jednoznačně říct, co bude na zlepšení erekce fungovat. Každý organismus je trochu odlišný, každý žijeme jinak a také máme odlišné nemoci. Tohle vše může pevnost a délku erekce ovlivňovat. Pokud máte stud z návštěvy lékaře, kde se můžete dozvědět detailnější informace a možnosti léčby, doporučujeme se zamyslet nad tím, jak žijete a jak se stravujete.

Takový alkohol, cigarety a hlavně stres, dokážou s erekci velmi zamávat, ale mnoho mužů si to nechce připustit. V případě problémů s erekcí, se zamyslete, zda by nešlo něco dělat lépe. V případě dlouhodobých poruch erekce, navštivte raději lékaře.

Fotka od StockSnap z Pixabay



Fotogalerie