Chlápek v kápi s umělým tech-okem kráčí světem, ve kterém se lidé (a upíři a mutanti a další verbež) řežou granátomety i magií. Kde česká krajina dostala pořádně zabrat kvůli století válek a bytostem, které k nám přišly z Druhé strany. Spasitel hledá svou duši a pravdu o své minulosti, k tomu mu dopomáhají brokovnice Margareth, granátomet Grayson a obrovský revolver Zabiják Démonů. Živí se výhradně jako námezdní lovec a prodává zboží, které sám nalezne v opuštěných vesnicích. Jeho život nabere nečekané obrátky ve chvíli, kdy se dozví že před několika desítkami let sám vedl armádu démonů proti lidem v největší bitvě naší doby - Bitvě u Sevastopole. Může to být vůbec pravda?
PROSTŘEDÍ FILMU
Děj se odehrává v době po Krachu, po mnoha staletích válek a v době, kdy byl Ježíš Kristus podruhé ukřižován. K tomu abychom vytvořili postapokalyptické české prostředí využíváme několik technik. První základní technikou je stavba reálných lokací a rekvizit, které zajistí architekti filmu. Pro větší scény využíváme Matte Painting – Digitální dokreslování prostředí. Používá se také jako Set Extension, což je digitální zvětšení scény. K tomu abychom docílili přirozeného vzhledu potřebujeme tým schopných fotografů, grafiků, a hlavně kompozitorů, kteří budou veškeré vrstvy dávat dohromady tak, abychom vytvořili uvěřitelné prostředí a zároveň ve filmu ztvárnili vizi české krajiny v době rozkladu. Některé stavby bude třeba digitálně poškodit a nechat působit celé vesnice jako téměř opuštěná zničená místa. K těmto účelům také používáme Digitální dokreslování, kde grafik přímo do záběrů dokreslí trhliny, rez, špínu a vše se potom natrackuje na pohyb kamery, aby se v záběru nic nehýbalo tak jak nemá.
Teaser
Autor knižní předlohy
Miroslav Žamboch vystudoval Fakultu jadernou a fyzikálně inženýrskou ČVUT v Praze a nyní pracuje v Ústavu jaderného výzkumu v Řeži u Prahy. Již jeho první publikovaná povídka, Zpověď válečníka (1995), sklidila u čtenářů velký ohlas. Koniáše, hrdinu, který jej proslavil a získal mu velké množství příznivců, představil ve sbírce povídek Poslední bere vše (2000). Jeho povídky vycházely pravidelně v časopisech (Ikarie, Pevnost) a vyšly také v několika antologiích, např. Punk Fiction (Mladá fronta 2004) nebo Čas psanců (Triton, Praha 2004).
Video
Obsah, děj
Jedná se o adaptaci románu Miroslava Žambocha. Jde o sci-fi odehrávající se v Čechách po druhém ukřižování Krista a po mnoha valkách mezi lidmi, démony, upíry a bohy. Pokud se řekne „Český postapokalyptický celovečerní film“, moc titulů se Vám nevybaví. Je to škoda, protože věříme, že každý film, kde tvůrci mohou ukázat svoje dovednosti a invenci, je krok k tomu začít u nás točit žánrově rozmanitější snímky. Když jsme začali před třemi lety film plánovat, věděli jsme že kráčíme po tenkém ledě – čtenáři budou porovnávat a budou mít navždy obličej hlavního hrdiny spojen s charakterem v knize. Tento tenký led nám ovšem dává sílu a odhodlání přistupovat k předloze s úctou a za pomoci mnoha schopných lidí tento projekt dokončit.